Sky is the limit voor het spectaculaire merk Agua Bendita

Agua Bendita voornemens zijn haar omzet in 2018 met 20% te verhogen.

Na het afsluiten van 2017 met een omzetgroei van 16%, verwacht Agua Bendita een jaarlijkse omzetgroei van 20% voor 2018. Colombia blijft de belangrijkste markt voor het merk, gevolgd door de Verenigde Staten en Mexico.
Agua Bendita heeft momenteel 23 winkels in de belangrijkste steden van Colombia. Dit jaar voorziet het bedrijf momenteel nog geen openingen in het land en hoopt het publiek te blijven versterken via zijn nieuwe activiteiten zoals sportkleding en klantenservice.

Het bedrijf zal zijn virtuele winkel blijven ontwikkelen, waarmee het een uitstekende ontvangst op de markt heeft gehad. "Dit jaar zullen we nieuwe toepassingen introduceren die de inhoud die door gebruikers met onze site wordt gegenereerd, beter zullen integreren." Voor de lancering van onze volgende collectie zullen er nieuwe innovaties komen op onze site, "zei Paula Builes, communicatiedirecteur van het merk.

In Mexico hebben we uitzonderlijke prestaties geleverd en we zullen doorgaan met onze openingen ", zei de executive in verband met haar voorspelling van groei op buitenlandse markten. Ondertussen is de nieuwe Agua Bendita-winkel in Dubai, aangekondigd sinds 2017, van plan zijn deuren te openen aan het begin van de tweede helft van het jaar.

Strategie van het Colombiaanse high-end badmode merk is om door te gaan met het veroveren van klanten in de wereld, breiden ze hun productportfolio uit, vergroten ze hun schaalgrootte en implementeren ze 'nieuwe silhouetten'. Om zijn retailers in het buitenland te versterken en zijn internationale portfolio verder uit te breiden, zal Agua Bendita dit jaar deelnemen aan 7 beurzen in Parijs, Miami, Florence, Huntington Beach, Orlando, West Palm Beach en Colombiamoda, in edities zoals Miami Swim Show en Mode City.

Agua Bendita publiceert geen bedrijfscijfers, maar officiële bronnen hebben bevestigd dat de jaarwinst in 2017 boven de 7,5 miljoen dollar uitkwam. Het bedrijf genereert meer dan 1000 indirecte banen in het land met 100% van de kledingstukken die in Colombia worden gemaakt.

Door: Tamara Gonzalez Litman
Copyright © 2018 FashionNetwork.com Alle rechten voorbehouden.

 

  Tamara Gonzalez Litman for Fashion Network         Reacties (0)

Reacties (0)

Geen reacties gevonden.

Meer reacties
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.