We ship to almost all countries within European Union! If you have any questions, please do not hesitate to contact us.

Wilt u passen? 
Neem contact met ons op via telefoon of e-mail om de mogelijkheden hiervoor te bespreken. (zie contact)


Op welke manieren kan ik bij Fashinn online betalen?

What are the possibilities of online payments on Fashinn?
 
In Nederland via iDEAL, vooruitbetaling per overschrijving en onder rembours.  


In België via MisterCash en vooruitbetaling per overschrijving.

Customers from Belgium can pay via MisterCash and prepayment by Bank transfer.

In Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Frankrijk, Belgie, Italië, Spanje, Polen, Hongarije, Slovakije, Groot-Brittannië, via SOFORT Banking en vooruitbetaling per overschrijving.

Customers from Germany, Austria, Switzerland, Belgium, France, Italy, Spain, United Kingdom/Great Britain, Poland, Hungary, Slovakia, can pay via SOFORT Banking and prepayment by Bank transfer.



Customers from all other European Union countries can pay by prepayment by Bank transfer. 
You can transfer the invoiced amount to ING Bank account number NL40 INGB 0004 7211 63 / BIC: INGBNL2A name of Fashinn, city Amstelhoek, country The Netherlands quoting your order number, or name and size product.

Via iDEAL. Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank (ABN AMRO, Fortis, ING, Rabobank, SNS bank, Friesland bank etc.). U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u telebankiert, kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. Als je betaald met iDEAL, kan je bestelling sneller worden verwerkt en verzonden.

Via Bancontact/MisterCash. Betalen met Bancontact/Mister Cash is heel eenvoudig en snel. Mistercash is een samenwerking van een aantal Belgische banken en is te vergelijken met Ideal in Nederland. Bancontact/Mister Cash wordt ondersteund door de volgende banken: KBC, Dexia Bank, Fortis Bank, FINTRO, AXA Bank, CBC, ING Bank, VDK Spaarbank. ( Let op, u betaald aan MultiSafepay ) Als je betaald met MisterCash kan je bestelling sneller worden verwerkt en verzonden.

Via SOFORT Banking.
 Dit is vergelijkbaar met iDEAL in Nederland. SOFORT Banking voorheen Direct E Banking genoemd is een eenvoudige en veilige betaalwijze die in verschillende Europese landen gebruikt wordt. Betalen gaat eenvoudig via internetbankieren. Dit houdt in dat u de betaling verricht binnen de beveiligde omgeving van Sofortbanking. Als je betaald met SOFORT Banking kan je bestelling sneller worden verwerkt en verzonden.


Via vooruitbetaling per overschrijving. U kunt het gefactureerde bedrag overmaken op ING Bank rekeningnummer NL40 INGB 0004 7211 63 / BIC: INGBNL2A ten name van Fashinn te Amstelhoek onder vermelding van uw ordernummer. Wij gaan over tot verwerking van de bestelling wanneer de betaling ontvangen is. Het kan 1-3 dagen duren voordat de betaling bij ons binnen is. De betaling dient binnen 7 dagen na besteldatum te worden voldaan. Na deze 7 dagen vervalt de bestelling.

Prepayment via bank transfer.
You can transfer the invoiced amount to ING Bank account number NL40 INGB 0004 7211 63 / BIC: INGBNL2A name of Fashinn, city Amstelhoek, country The Netherlands quoting your order number, or name and size product. We will proceed with processing the order when payment is received. It may take 1-3 days before the payment is received by us. Payment must be made within 7 days from order date. After these seven days the order will be canceled.


Via rembours. Als je onder rembours besteld dan betaal je aan de postbode. Mocht je niet thuis zijn als de postbode het pakketje komt aanbieden dan doet hij een kaartje in de brievenbus waarmee je je bestelling op het postkantoor kunt betalen en afhalen.
Bij betaling onder rembours worden er rembourskosten in rekening gebracht omdat de postbode het aan huis moet komen afrekenen.  De gemaakte kosten voor Rembours zendingen die niet worden aangenomen of worden afgehaald binnen de termijn die de vervoerder hiervoor stelt, zullen in rekening worden gebracht bij de klant.
 De gemaakte kosten voor Rembours zendingen die niet worden aangenomen of worden afgehaald binnen de termijn die de vervoerder hiervoor stelt, zullen in rekening worden gebracht bij de klant.
 De gemaakte kosten voor Rembours zendingen die niet worden aangenomen of worden afgehaald binnen de termijn die de vervoerder hiervoor stelt, zullen in rekening worden gebracht bij de klant.
 

Rembours is alleen mogelijk voor afleveradressen in Nederland. This option is only possible in the Netherlands!
 
Leveringstijden /
Delivery
 
Als je bij ons besteld, heb je over het algemeen je bestelling binnen 1-2 werkdagen in huis, afhankelijk van de besteltijd, - en dag.

Op werkdagen bestelt en betaald met iDEAL, MisterCash, SOFORT Banking, betekend dat de bestelling nog op dezelfde dag wordt verzonden. De kans is in dit geval groot dat je pakket zelfs al binnen 24 uur wordt bezorgd.

In het weekend of op feestdagen besteld betekend dat je bestelling de eerst volgende werkdag in behandeling wordt genomen.


Orders that are made on workdays and payment done by Mister Cash or SOFORT Banking, will be shipped the same day.

Orders in weekends or holidays will be shipped on the next business day.


Leveringswijze
 
Alle bestellingen worden per pakketpost verzonden door Post.nl en krijgen hierbij een track en trace code mee.
Mocht het voorkomen dat de postbezorger niemand thuis aantreft, dan zal hij het op een later tijdstip/dag nogmaals proberen.

Treft de postbezorger twee maal niemand thuis, dan wordt het pakje eerst bij de buren aangeboden of als derde optie bij het plaatselijke postkantoor afgegeven. In beide gevallen laat de postbezorger een schriftelijke mededeling voor je achter.
 
Track & trace informatie / 
Track & trace information
 
Ieder pakketje dat de deur uitgaat, krijgt zijn eigen track & trace code mee.
Track en trace staat letterlijk voor opsporen en volgen, en dat is ook precies wat er gebeurd: Alle bestellingen worden gecodeerd en zijn daardoor door de bezorgservice altijd te traceren.

Op het moment dat je bestelling wordt verzonden, wordt de zending voorgemeld bij Post.nl. Je ontvangt dan een email waarin een link staat die verwijst naar de track & trace informatie van je pakket. Houdt er rekening mee dat de track & trace informatie vanaf ongeveer 8 uur na verzending zichtbaar is.

Voor jou betekent dit 100% zekerheid: je weet zeker dat je bestelling ook daadwerkelijk verzonden is, en niet zomaar zoek kan raken.


Every parcel that goes out gets its own track & trace code.

You will receive an email containing a link that points to the track & trace number. With this information you can follow your package. Please note that the track and trace information is visible about 8 hours after shipment.

For you this means 100% security: that your order is actually shipped, and cannot just get lost.


Verzendkosten / Shipping Costs

Er worden geen verzendkosten berekend voor verzendingen binnen Nederland!

De verzendkosten voor rembours verzendingen bedragen € 19,95 bij elke bestelling. Rembours verzending is alleen mogelijk in Nederland!


De verzendkosten voor verzendingen naar BelgiëDuitsland, Oostenrijk, Frankrijk, Italië, Spanje, bedragen € 7,50 bij elke bestelling.

The shipping costs for shipments to Belgium, Germany, Austria, France, Italy, Spain, are € 7.50 for each order.


Btw

De prijzen zijn inclusief 21% BTW.
 
Retourmogelijkheden /
Returns

Mochten de door ons geleverde producten niet aan uw verwachtingen voldoen dan kunt u deze producten binnen 14 dagen retour zenden.
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt
( moment van ontbinding).
De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen. Wij verzoeken u om deze producten, te samen met alle toebehoren en waar mogelijk, in originele verpakking naar het onderstaande adres te verzenden onder vermelding van uw ordernummer.

Fashinn
Amstelkade 2
1427 AL,  te Amstelhoek

De retour gezonden producten worden niet teruggenomen indien het gedragen of gewassen is, en u zelf hebt getracht een gebrek te herstellen.

Als wij de herkomst van de retour gezonden producten niet kunnen herleiden zullen wij deze als niet-verzonden beschouwen.


If the products supplied by us do not meet your expectations, you can send the products back to us within 14 days.

Shipmentcost are for the customer. Fashinn will reimburse € 7.50 of the cost back to the customer. The amount of € 7,50 together with the purchase amount will be paid back to the customer once the goods are received by us in good order.

We ask you to send these products back together with all accessories, and if possible in its original packaging to the address below quoting your order number.

Fashinn
Amstelkade 2
1427 AL, Amstelhoek
Netherlands

The returned products are not returnable if worn, washed, or you have tried to repair a defect.

If we can not trace the origin of the returned products, we will consider them as unsent.


Herroepingsrecht

1. Bij de aankoop van producten heeft u de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste veertien dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product.
2. Tijdens deze termijn zal u zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. U zult het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien u van uw herroepingsrecht gebruik maakt, zal u het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan Fashinn retourneren, conform de door Fashinn verstrekte instructies.

Kosten in geval van herroeping

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht komen ten hoogste de kosten van terugzending voor uw rekening. Indien u een bedrag betaald heeft zullen wij dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping terugbetalen.

Voor overige informatie betreffende uw herroepingsrecht verwijzen wij u naar onze
algemene voorwaarden.

Klachten /
Complaints

Heeft u een klacht? Dan kunt u deze bij ons aangeven via onze mailadres: info@fashinn.nl. U kunt ook kiezen om uw klacht naar onze postadres te sturen:
 
Fashinn
Amstelkade 2
1427 AL,  te Amstelhoek

 
Wij zullen uw klacht zo spoedig mogelijk verwerken.

U kunt uw klacht ook op de website van de Stichting Webshop Keurmerk kenbaar maken:
www.keurmerk.info

If you have any complaint, please indicate this to us through our mail: info@fashinn.nl. You can also choose to send your complaint to address:

Fashinn
Amstelkade 2
1427 AL, Amstelhoek
Netherlands

We will process your complaint as soon as possible.

You can also send your complaint to Webshop Trustmark:
www.keurmerk.info. Click on the link for more information about what Webshop Trustmark can mean for you.


Veilig en betrouwbaar winkelen op internet

De Stichting Webshop Keurmerk is sinds 2001 dé brancheorganisatie en hét Thuiswinkel Keurmerk van thuiswinkels die hun producten en diensten voornamelijk via internet aanbieden. Met meer dan 2700 aangesloten webwinkels is de Stichting het grootste erkende Keurmerk van Nederland. De bij het Nederlandse Webshop Keurmerk aangesloten winkels staan onder onafhankelijk toezicht van de Stichting. De Stichting Webshop Keurmerk beoogt consumenten te beschermen tegen ondeugdelijke webwinkels en/of thuiswinkels. Op korte termijn zullen wij ons aansluiten bij de Stichting Geschillen Commissie.

Op 17 april 2008 heeft Webshop Keurmerk de keurmerkentoets van het Ministerie van Economische Zaken ondergaan. De toets is uitgevoerd door de Raad voor Accreditatie.

In deze toets wordt gekeken of een keurmerk en de manier waarop het keurmerk wordt verleend, wel betrouwbaar is. De betrouwbaarheid wordt uitgedrukt met een rapportcijfer, op de schaal van 1 tot 10.
Het Webshop Keurmerk heeft een 10 gekregen.
Klik hier voor de rapportage.

Webshop Keurmerk: een onafhankelijk keurmerk

In tegenstelling tot sommige andere keurmerken is Webshop Keurmerk onafhankelijk. Alle aangesloten webwinkels beogen de belangen van de consumenten zo goed mogelijk te behartigen.

Het Webshop Keurmerk werd opgericht toen de Consumentenbond bekend maakte de activiteiten met betrekking tot het Webtrader-logo te beëindigen. Veel webwinkels die na de uitvoerige screeningsprocedure het Webtrader-logo op de website mochten gebruiken, sloten zich toen aan bij het Webshop Keurmerk. De Webshop Keurmerk-voorwaarden zijn dan ook gebaseerd op de eerder door de Consumentenbond gehanteerde voorwaarden.

Om de onafhankelijkheid te waarborgen is het beheer ondergebracht in de Stichting Webshop Keurmerk. De bij de Stichting Webshop Keurmerk aangesloten winkels zijn verplicht te voldoen aan de Europese en Nederlandse wet- en regelgeving en aan de Keurmerk-code. De Stichting Webshop Keurmerk stelt zich mede ten doel het vertrouwen van consumenten ten aanzien van internetaankopen, per telefoon, catalogus en post te vergroten.